22 października 2014

New In

trencz zara 2014
1. Kamizelka /Vest - Zara  2. Trencz /Trenchcoat - Zara  3. Kapelusz / Hat - HatHat  4. Szpilki / Heels -  Prima Moda


Po dłuższej przerwie wracam do bloga, póki co z postem o moich ostatnich zakupach. W tym roku postanowiłam wymienić mój wysłużony i kilkuletni trencz na nowy i tym sposobem znalazłam piękny karmelowy płaszcz w Zarze (niebawem zobaczycie go na mnie). Nowością jest także czarna kamizelka z lejącego się materiału, którą ostatnio namiętnie noszę. Do tego dodatki, które prezentowałam na blogu, ale myślę, że jeszcze nie raz je zobaczycie.

Aby być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik).

Pozdrawiam ciepło i następnego!
Aneta


10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta