24 listopada 2015

Black ankle boots

źródło: materiały prasowe: Kazar, Badura, Prima Moda

Jak widać na powyższym zdjęciu uwielbiam czarne botki, w swojej szafie mam i klasyczne sztyblety z Badury i wyższe botki z gumą po bokach jak te z Prima Mody. W tym roku uzupełniłam kolekcję o model z nubukowej skóry, ozdobiony frędzlami. Przy wyborze butów kieruję się zasadą - skórzane, wygodne i proste (bez zbędnych ozdób) dzięki czemu pasują mi do wszystkich ubrań oraz służą dłużej niż 2 sezony. Jaki jest Wasz ulubiony model jesiennego obuwia, podzielcie się tym w komentarzach.

Pozdrawiam ciepło i do następnego wpisu!
Aneta

3 komentarze:

  1. Sztyblety z Badury bardzo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneto, co to za granatowe spodnie masz na zdjeciu na Insta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te granatowe spodnie kupiłam w Zarze jakiś rok temu, ale ten model jest ciągle w sprzedaży: http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/spodnie/z-zak%C5%82adkami/spodnie-z-dwuwarstwowej-bawe%C5%82ny-c498024p2815801.html

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta